Menü

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Tárhelyszolgáltató: webáruházunk shoprenter webshop motor alatt üzemel, további információ: https://www.shoprenter.hu

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák NanoPlanet Kft. (székhely: 1035 Budapest, Szérűskert utca  , adószám: 27081776-1-41), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

Impresszum 

  • Cégnév: NanoPlanet Kft.

  • Székhely: 1035 Budapest, Szérűskert utca 

  • Telephely, átvételi pont: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.

  • Telefon: 0630 591 10 25 / 0630 430 29 37

  • E-mail: easyway19kft@gmail.com

  • Honlap: http://nanoplanet.hu

  • Céget bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

  • Cégjegyzékszám: 01-09-348367

  • Adószám: 27081776-1-41

  • Kamara: Budapest Kereskedelmi és Iparkamara

  • Tárhelyszolgáltató: ShopRenter.hu. Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129., info@shoprenter.hu)

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.A kosár „Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget  A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, mely ismertetőért a Webáruház felelősséget nem vállal, a képek illusztrációk.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

  • új vásárlóként akar regisztrálni

  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (FoxPost csomagküldő szolgálattal)

  • Pick Pack Pont-on történő személyes átvétel

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, az utaláshoz szükséges információkról, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)

  • utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)

  • Fizetés egy Ön által kiválasztott  Csomagponton - átvételi helyen bankkártyával tudja kifizetni. 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Kapcsolattartás

Kapcsolattartásra a Webáruház kapcsolatfelvételi felülete szolgál. A webáruház személyes ügyfélszolgálati -, kapcsolati -, átvételi pontot nem üzemeltet. A más elérhetőségekre küldött megkeresések megválaszolásáért a Webáruház felelősséget nem vállal. A kapcsolattartás nyelve magyar. A Webáruház mindent megtesz annak érdekében, hogy az idegen nyelven eszközölt megkereséseket kezelni tudja, viszont nem kötelezhető annak lefordítására, avagy a válasz idegen nyelven történő megküldésére, hivatalos megkeresést kizárólag magyar nyelven fogad el. Webáruház a kapcsolattartást a megrendelésben megadott e-mailcímre küldött elektronikus levél formájában végzi, indokolt esetben telefonos megkeresést eszközöl. Az elektronikus levél írásbeli megkeresésnek minősül. Az elektronikus úton elküldött levél a feladást követő munkanapon kézbesítettnek minősül. A Vásárló a kapcsolattartásra kijelölt postafiók olvasásáról gondoskodni köteles. Az átirányított levelek kézbesítéséért a Webáruház nem tud felelősséget vállalni az esetleges fogadó oldali hibák miatt.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása, az Adatvédelmi Nyilatkozat és a Vásárlói Feltételek elfogadása és a megfelelő adatok megadása ( név,szállítási cím,email cím stb.) után 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben már rendelést leadta és a hibát a későbbiekben vette észre kérjük minél hamarabb jelezze felénk a megadott email címen.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mail-t kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. 

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a FoxPost csomagküldő szolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítási idő, házhozszállítás esetén Budapesten belül 2-3 napot is igénybe vehet, Budapesten kívüli szállítás eseten ez az idő több is lehet.

Élőállatok

Élőállatokat, nem áll módunkban postázni, átvétel csak is kizárólag a személyes átvételi pontokon (saját felelősségre) , vagy előre egyeztetett időpontban a telephelyünkön lehetséges. Személyes átvételi pontokon a vásárló köteles 24 órán belül átvenni a "csomagot" , amennyiben ez nem történik meg reklamációt nem áll módunkban elfogadni, és a csomag automatikusan visszakerül a telephelyünkre ! Az állatokat olyan "csomagolásban" és környezetben helyezzük el a személyes átvételi pontokon / telephelyünkön amelyek a szállítási követelményeiknek megfelelnek.

Növények

A növényeket a szállítása postai úton is lehetséges.. A növényeket a szállításukhoz megfelelő csomagolásban és környezetben szállítjuk, melyben akár 7 napon keresztül biztosítja a megfelelő környezetet a növények számára. (Ez az időintervallum túl mutat a maximális szállítási időn) 

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink csomagonként egyediek függenek a megrendelt termék sajátosságaitól (súly, méret). Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

Automatából való átvétel esetén: 

Maxi­mális súly    Nettó ár

5kg                            619 Ft

15kg                          619 Ft

25kg                          619 Ft 

25kg                          619 Ft

25kg                          619 Ft

Utánvétel kezelési díjak (Nettó)

Házhozszállítás és csomagautomatába szállítás esetén

5 - 10000 Ft-ig                   150 Ft

10001 - 30000 Ft-ig           150 Ft

30001 - 50000 Ft-ig           150 Ft

50001 - 100000 Ft-ig         150 Ft

100001 - 150000 Ft-ig       150 Ft

Extra szolgáltatások díjai (Nettó)

(csak házhozszállítás esetén)

Törékeny áru kezelés        550 Ft

Házhozszállítás esetén: 

Maxi­mális súly    Nettó ár

5kg                         1102 Ft

15kg                       1102 Ft

25kg                       1574 Ft

25kg                       1653 Ft

25kg                       1653 Ft

A Küldemény átvevője köteles az átvétel időpontjában a futár jelenlétében megvizsgálni Küldeményt. Nyilvánvaló, a Küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, hibákról vagy egyéb károkról a futárral közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a Webáruháznak haladéktalanul bejelenteni. Utólagos reklamációt jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni.

Abban az esetben, ha a Vásárlónak mennyiségi, vagy minőségi kifogása van azt a Webáruház által megadott email címen keresztül tudja bejelenteni. 

A vásárláshoz tartozó számlát néhány nappal az áru átvételét követően kizárólag e-számla formájában küldjük a megadott számlázási adatokkal a megadott e-mail címre. (Papír alapú számlát nem áll módunkban kiállítani!)

 A szállítástól elállás                                                                                                                                                                                                                               

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy vagyis futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételt megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítjuk.Vásárló jogosult a termék sérülését az átvételt követően is, legfeljebb azonban a jótállási, illetve szavatossági időben jelezni, ugyanakkor tudomásul veszi, hogy jogszabályi kötelezettség terheli a termék késedelem nélkül történő megvizsgálása és a hiba késedelem nélkül történő jelzése tekintetében.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A Webáruház kizárólag nagykorú, cselekvőképes személyt szolgál ki, a megrendelő a jelen feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorúnak minősül. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, mivel a felek megállapodnak, hogy a Webáruház, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A szerződés nem kerül iktatásra.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A Vásárló abban az esetben gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolása sértetlen, és rendeltetésszerű használatát még nem kezdte meg.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Adatkezelés

Amikor Ön meglátogatja a weboldalt, személyes adatinak kezelésére, feldolgozására és felhasználására kerülhet sor. A Webáruház számára kiemelt cél a személyes adatok védelme, mind a vásárlók, mind pedig a weboldal látogatóinak tekintetében.

Panaszkezelés

A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra a Webáruház kapcsolatfelvételi felülete szolgál.A vásárló panaszát a Webáruház kizárólag írásban fogadja a fenti felületen.Az így előterjesztett fogyasztói panaszt a Webáruház egyedi azonosítószámmal látja el, majd – eltérő jogszabályi rendelkezés hiányában – maximum harminc napon belül írásban válaszolja meg.A panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat. A panaszt elutasító álláspontját a Webáruház indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre.

Garanciális feltételek

 A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában és csakis ezeknél a termékeknél 1 éves kötelező garanciát ír elő.

Milyen esetben vagyunk jótállás kötelesek?

Hibás teljesítés esetén a Ptk.  alapján a NanoPlanet Kft. jótállásra köteles.

Milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jogosult jótállási igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a NanoPlanet Kft-vel közölni. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására tehát a határidőn belül nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. megfelelően

Mi a három munkanapon belüli csereigény?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól avagy üzembe helyezéstől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használat alatt megfelelően beszerelve történt. A csereigény tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik, amelyek a NanoPlanet Kft. által forgalmazott termékek körében a következők:

Lámpák, szűrők, reduktorok

 Ki viseli a jótállási időn belül vagy akár azon kívül a hihás termék vagy termékek szállítási költségeit ?

A hibás termék gyártónak vagy forgalmazónak történő visszaküldését, és a megjavított/cserélt termék küldését minden esetben a vásárló fizeti. A NanoPlanet Kft. a futárszolgálattal történő visszaküldés megszervezését vállalja, de ennek a díját a vásárló fizeti.

Tájékoztató a jótállásról

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát szakszerűtlen üzembe helyezés, rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás; elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó elsősorban  választása szerint  kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet. Ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,  e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó  választása szerint  a vételár arányos leszállítását igényelheti.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése vagy kijavítása esetén a kicserélt ,kijavított, termékre ,termékrészre, valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik. A hibás illetve javított/cserélt termék el- és visszaszállításáról a forgalmazó gondoskodik, de a szállítás költségeit minden esetben a vásárló fizeti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát  a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti Telephely:1039, Budapest Pünkösdfürdő utca 52  email cím:nanoplanet19kft@gmail.com

A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles  az ott meghatározott tartalommal  jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.

Kellékszavatosság

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, illetve mással kijavíttathatja vagy akár a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azonban áttérés költségét Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1-5 napon belül  valamilyen formában ( postai úton vagy emailben) közölni. Ugyanakkor Társaságunk felhívja figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

2019 NanoPlanet Kft